جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:
کد خبر: ۱۳۴۰۰۹
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله برازجانی کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل دراین شهرستان خبر داد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، سرهنگ"عباس علی یاری" بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان "، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری شروع کردند.

سرهنگ علی یاری در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری در خمین شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی قاتل را در مخفیگاهش طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت:در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به ارتکاب قتل اعتراف نمود وعلت آن را اختلافات شخصی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه در سطح شهرستان به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را بالا برده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف فردی بین افراد تمام سعی وتلاش خود را بکار گیرندتا با همکاری و مشورت بزرگان، ریش سفیدان ومعتمدین فامیل و محل نسبت به حل اختلافات و رفع کدورت‌ها اقدام گردد و در غیر اینصورت مشکل خودرا از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر