جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۲۶
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۱ با بهره‌برداری از چندین پروژه ورزشی در مجموع یک هکتار به فضای ورزشی این استان افزوده شد.

به گزارش فکرشهر، کمال صالح احمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در ارتباط با صدور سند مالکیت اراضی ورزشی و مجوز فعالیت بخش خصوصی، ۱۰۰ هکتار مالکیت اراضی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تثبیت و رأی ۴۰۰ هکتار اراضی نیز در مراجع قضائی به نفع دولت صادر شده است.

وی افزود: با زمین‌های تملک شده پیش‌بینی می‌شود روند توسعه فضای ورزشی در استان بوشهر رشد شتابان و بیشتری به خود گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در سال جاری خیران هم استانی نیز برای توسعه فضای ورزشی بخوبی پای کار آمدند تا جایی که با همت این نیک اندیشان، پنج هکتار زمین به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به ورزش استان بوشهر اهدا شد.

صالح احمدی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱، ۹۸ مجوز فعالیت ورزشی در استان بوشهر صادر شد که این شمار مجوز منجر به ۴۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در ورزشی استان بوشهر منجر شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری همچنین براساس ارزیابی صورت گرفته در سامانه ۲۱۴ نفر در اماکن ورزشی استان بوشهر مشغول به فعالیت شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: پیش‌بینی شده با توجه به پروژه‌های در دست احداث این میزان اشتغال در سال جدید با رشدی ملموس و خیره کننده همراه شود.

صالح احمدی عنوان کرد: برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده با توسعه زیرساخت های ورزشی استان با حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران زمینه درخشش بیشتر آنها در عرصه های ملی و بین المللی فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر