جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۳۲۶
جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه با اشاره به اینکه واحدهای صنفی متخلف به مردم معرفی و جریمه می‌شوند گفت: پنج واحد صنفی متخلف در گناوه به پرداخت جزای نقدی و نصب بنر محکوم شدند.

به گزارش فکرشهر، حسین طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از زمان آغاز طرح ویژه نوروز و ضیافت ۱۴۰۲، تعداد زیادی واحد صنفی متخلف در گناوه شناسایی و به تعزیرات معرفی شده‌اند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: با اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ضیافت ۱۴۰۲ اصناف متخلف و فرصت‌طلب که با افزایش خود سرانه قیمت‌ها نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند با همکاری تعزیرات حکومتی شهرستان از طریق نصب بنر به سر درب واحد صنفی و پرداخت جزای نقدی به مردم معرفی می‌شوند.

طیبی گفت: طی گشت مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و پلیس اماکن عمومی شهرستان گناوه، با این واحدهای صنفی متخلف برابر قوانین و مقررات مربوطه برخورد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌گناوه با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار در ماه مبارک رمضان بیان کرد: مردم باید حاصل عملکرد تیم‌های بازرسی دستگاه‌های ناظر بر اصناف و بازار را احساس کرده و متخلفان شناسایی و برای مردم نمایان شوند.

وی گفت: همشهریان می‌توانند هرگونه شکایت در خصوص گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار و سایر موارد را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر