جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۹۷۱
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر صمت، رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان دشتستان پیگیری شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنایع شهرستان دشتستان با مشکلات و چالش‌هایی روبرو هستند که این مسائل را در گفت‌وگو با وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح و پیگیری کردیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار که جمعی از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان بوشهر و شهرستان دشتستان نیز حضور داشتند خواستار تسریع در روند توسعه شهرک صنعتی برازجان و احداث نواحی جدید صنعتی در شهرستان دشتستان شدیم.

رضایی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی اسکله معادن، اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و نقش‌آفرینی مؤثر در صادرات خرما و سایر محصولات کشاورزی و صنعتی دشتستان و استان بوشهر از دیگر مطالبات ما از وزیر صمت بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بخشی از این برنامه، تولیدکنندگان دشتستان مسائل و مشکلات خود را با وزیر صنعت در میان گذاشتند.

وی افزود: فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز ضمن تاکید بر حمایت از تولید در دشتستان دستوراتی برای رفع موانع واحدهای تولیدی و نیز توسعه صنایع و شهرک و نواحی صنعتی در دشتستان صادر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر