جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۹۴
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر نظارت ویژه بر عرضه محصولات و قیمت کالا در روز بازارها گفت: الگوی کشت محصولات کشاورزی در استان بوشهر احصا و تنظیم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر کنترل قیمت حمل کالا توسط کامیون‌ها در سطح استان بوشهر اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به کنترل و نظارت بر قیمت حمل کالا توسط کامیون‌ها اقدام قاطع انجام دهد.

استاندار بوشهر بر تشکیل کارگروه تخصصی بررسی قیمت صدور پروانه در بخش‌های مختلف و نرخ‌گذاری قیمت عرضه خدمات از جمله تعمیرات در حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

محمدی‌زاده با تاکید بر اهمیت موضوع توجه به الگوی کشت محصولات مختلف کشاورزی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: الگوی کشت محصولات کشاورزی در استان بوشهر احصا و تنظیم شود.

نظارت ویژه بر قیمت کالا در روز بازار

وی شهرداری بوشهر را موظف کرد در قیمت‌گذاری محصولات عرضه شده در جمعه بازار اقدام کند و نظارت ویژه بر عرضه محصولات و قیمت کالا در روز بازار انجام دهد.

محمدی‌زاده با تأکید بر نقش بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در کنترل قیمت کالاها اظهار داشت: مسئولان باید نسبت به مسائل معیشتی مردم و کنترل قیمت کالاها در بازار حساس شوند.

وی ارائه راهکارهای کنترل قیمت کالاها، مهار تورم و تنظیم بازار را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: راه‌اندازی نمایشگاه و بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا متناسب با نیاز جامعه در ایام مختلف سال در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید جدول راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در مناسبت‌های مختلف تدوین و ارائه شود گفت: جدول ایجاد نمایشگاه و بازارچه عرضه مستقیم کالا با تنوع زیاد محصولات مورد نیاز مردم مبتنی بر تجزیه و تحلیل آماری برای ۱۰ شهرستان استان بوشهر با تاریخ مشخص تدوین و عرضه شود.

محمدی‌زاده توسعه روز بازارها در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: تعاونی مرزنشینان استان بوشهر نقش مهمی در عرضه کالا ایفا کرده که در این راستا فعالیت این تعاونی‌ها در نقاط مختلف شهری و روستایی استان افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر