جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۴۷
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: متخصصان داخلی با ساخت شناورها و تجهیزات اراده ملی را نشان دادند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار علی رزمجو صبح سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارگران و کارخانجات اظهار داشت: مفهوم کار از از نظر اقتصادی و اجتماعی دارای ارزش سیار بالایی می‌باشد که توسط کارگران خستگی ناپذیر سبب تولید قدرت و ثروت در کشور می‌شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری دارای از منابع عظیم اقتصادی خدادادی است که پخش بسیاری از این منابع عظیم در استان بوشهر می‌باشد با هویتی اسلامی و انقلابی در سطح کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه ای با تعاملی سازنده در حال برقراری روابط اقتصادی بین المللی تأثیر گذاری است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر کارگران و کارخانجات را دارای نقشی کلیدی برای توسعه کشور دانست و اذعان کرد: کارگران و کارخانجات در نقاط مختلف کشور به واسطه مهارت‌های به روز خود دارای نقشی کلیدی در راستای توسعه کشور می‌باشند.

رزمجو وابستگی به تولیدات داخلی را رسیدن به رشد تولید و مهار تورم دانست و تصریح کرد: شایسته است کشور بر اساس استراتژی اقتصادی دولت و نظام بر روی پای خود بایستد و بدون وابستگی تولیدات خارجی استفاده از تولیدات داخلی متکی شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به بخشی از موفقیت‌های شرکت صدرا گفت: این شرکت با تلاش مدیران کارگران و مهندسان امروزه دارای کارنامه‌های بسیار درخشان و ارزنده است که با دستاوردهای خود در پهنه آب‌های بزرگ جهان روبروی استکبار جهانی موج سواری می‌کند.

سردار علی رزمجو در پایان افزود: ساخت تجهیزات و کشتی‌هایی که به دست متخصصان داخلی ساخته شد دارای نموداری موفق در راستای سیاست گذاری نظام در جهت دور زدن تحریم‌های و ساخت قطعات مختلف نمادی ارزشمند از اراده ملی است.

توسعه آموزش‌ها در بین کارگران

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به بخشی از عملکردهای این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: فعال سازی نمازخانه‌های کارخانجات، کلاس‌های آموزش سواد رسانه، برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی به سبک ایرانی اسلامی، کارگاه‌های جهاد تبیین، اهدای بسته‌های معیشتی و برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی در استان‌های مشهد قم و کرمان بخشی از عملکردهای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر از سال گذشته تا به حال است.

سرهنگ نصیحت کن با بیان بخشی دیگر از عملکردهای سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر در روزهای پیش رو تصریح کرد: توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین جامعه کارگر در استان، برگزاری ۴۰ نشست تبیینی، برگزاری کارگاه آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعزام پیش از ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم بخشی از اقدامات این سازمان در روزهای پیش رو است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا مسئول سابق سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر و کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوحی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر