جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: درجلسه کمیته برنامه ریزی گناوه 280 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی به این شهرستان اختصاص یافت.\n\nبه گزارش  فکرشهر از ایرنا، معاون بودجه دفتر برنامه ریزی استانداری بوشهر دراین جلسه که نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی حضور داشت، گفت: اعتبار تخصیصی به شهرستان گناوه 280 میلیاردریال است که بالای 90 درصد آن به تکمیل پروژه های نیمه تمام و مطالبات اختصاص خواهد یافت.\n\n
کد خبر: ۱۳۸۲۷
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

فکرشهر: درجلسه کمیته برنامه ریزی گناوه 280 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی به این شهرستان اختصاص یافت.

\n\n

به گزارش  فکرشهر از ایرنا، معاون بودجه دفتر برنامه ریزی استانداری بوشهر دراین جلسه که نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی حضور داشت، گفت: اعتبار تخصیصی به شهرستان گناوه 280 میلیاردریال است که بالای 90 درصد آن به تکمیل پروژه های نیمه تمام و مطالبات اختصاص خواهد یافت.

\n\n

\n\n

علی پورداود افزود: حدود شش هزار میلیارد ریال نیز از محل ارزش افزوده و آلایندگی برای استان بوشهر پیش بینی شده که 500 میلیارد ریال آن به شهرستان گناوه اختصاص می یابد.
\nفرماندارگناوه گفت: با اعتباراتی که به این شهرستان اختصاص یافته و باتوجه به بدهی سال های قبل تلاش خواهد شد که استفاده بهینه از این میزان اعبتار صورت گیرد.
\nعبدالنبی یوسفی افزود: مسوولان در سال جاری نظارت مستمر بر پروژه ها را مدنظر قراردهند تا بموقع و به نحو مطلوب به بهره برداری برسند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر