جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۰۲۷
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: امام جمعه کنگان با با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های علمی و آموزشی در کنگان گفت: مسئولان با مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر همکاری کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی سه شنبه شب در دیدار مشاور و مدیرکل حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مسئول پیگیری امور استان‌ها و مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد بوشهر به اهمیت دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان به جهت توسعه اشتغال و تأمین نیروی آچار به دست صنایع جنوب استان تاکید کرد.

امام جمعه کنگان توصیه‌هایی در جهت گسترش رشته‌ها و جذب حداکثری دانشجو ارائه کرد و تلاش مسئولان مربوطه در همکاری با مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر را خواستار شد.

لزوم حمایت از دانشگاه فنی و حرفه‌ای

مشاور و مدیرکل حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در حال حاضر دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان با مشکلات زیادی مواجه است که کمبود نیروی انسانی از مهمترین مشکلات این مرکز به شمار می‌رود و این امر کیفیت انجام فعالیت‌ها را پایین خواهد آورد لذا از حضرتعالی درخواست داریم دعوت به مساعدت و همکاری سازمان و نهادهای شهرستان کنگان با این دانشکده با توجه به پتانسیل موجود انجام شود.

هادی اعتصامیان افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است که تربیت تکنسین و نیروی متخصص یکی از مأموریت‌های اصلی دانشگاه است و این پتانسیل می‌تواند کمک خوبی به حل مشکل اشتغال کشور و منطقه کند، لذا مسئولین استانی در حد توان نسبت به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان عنایت خاصی داشته باشند.

مشاور و مدیرکل حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن اشاره به اهمیت نقش خیرین در توسعه آموزش عالی گفت: برای اینکه در حوزه توسعه دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان باید سرمایه گذاری بسیار صورت گیرد، دانشکده فنی و حرفه‌ای کنگان نیاز مبرم به حمایت خیرین دارد، لذا از حضرتعالی درخواست داریم در خطبه‌های ارزشمند مهمترین فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه تاکید کنید.

احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در این دیدار رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای را مبتنی بر تربیت تکنسین فنی و نیاز بازار کار دانست و تبیین کرد.

در پایان این دیدار با اهدا دستاوردهای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از امام جمعه کنگان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر