جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۲۸۰
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود از فردا تا پایان هفته با وزش بادهای غالباً جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان بوشهر به طور نسبی افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا پایان هفته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود طی این مدت با وزش بادهای غالباً جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان به طور نسبی افزایش یابد.

وی گفت: در ساعاتی از وقت امروز تا امشب با وزش بادهای شمالی در فراساحل مناطق شمالی و مرکزی استان، خلیج فارس متلاطم خواهد بود و همچنین احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای در مناطق شمالی دور از انتظار نیست.

محمدی یادآور شد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در مناطق شمالی استان با احتمال نفوذ گردوغبار پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۸ تا ۵۴ کیلومتر در ساعت و از فردا به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر، فردا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر