جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۲۲
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: ۱۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر حایز رتبه برتر مرحله استانی و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دیلمی باحضور کریم منصوری قاری بین المللی و مسئولان در این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرپرست فرمانداری دیلم روز سه شنبه در این آیین اظهار کرد: به‌رغم همه تلاش‌ها در حوزه قرآن، عترت و نماز اما هنوز جای کار است و راه بسیاری داریم تا به قله و آرمان‌های مدنظر برسیم.

محمد اسدی افزود: از معلمان نمونه در امر تعلیم و تربیت همواره تجلیل می‌شود، ولی کمتر به اساتید قرآن، مربیان و فرهنگیان فعال که در این حوزه تلاش می‌کنند توجه شده است.

وی یادآورشد: هنگامی که جلسه‌ای خاص قرآن و تجلیل از دانش آموزان فعال در حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود حاوی پیامی است که باید این قشر مورد توجه ویژه قرار گیرند.

اسدی گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان آمادگی کامل دارد به طور ویژه و خاص بر فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های مرتبط با آن متمرکز و حمایت کند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم اظهار کرد: در این آیین از ۱۶۰ دانش آموز دختر و پسر دیلمی دوره‌های متوسطه اول و دوم حائز مقام اول تا سوم مرحله استانی و شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، تجلیل و قدردانی می‌شود.

حسین رمضانی گفت: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، حفظ، قرائت، اذان، مداحی، انشا نماز، گفتمان مهدوی تفسیر قرآن کریم و در سه مرحله آموزشگاهی، شهرستانی و استانی برگزار شده است.

وی افزود: یک‌هزار و یکصد دانش آموز شهرستان دیلم در مسابقات قرآن و عترت سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم یادآورشد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در مرحله قبل ۲۱۴ دانش‌آموز دختر و پسر دوره ابتدایی این شهرستان در آیینی تقدیر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر