جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نخستین روز هفته ی دولت؛
فکرشهر: با حضور استاندار بوشهر پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دشتستان شامل 9 طرح عمرانی، فرهنگی،آموزشی، ورزشی و آبخیزداری افتتاح شد و ...
کد خبر: ۱۴۰۵۵
سه‌شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: با حضور استاندار بوشهر پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دشتستان  شامل 9 طرح  عمرانی، فرهنگی،آموزشی، ورزشی و آبخیزداری افتتاح شد.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، در آیینی با حضور استاندار بوشهر 9 طرح راهسازی، فرهنگی،آموزشی، ورزشی و آبخیزداری به بهره‌برداری رسید.
\n 
\nاستاندار بوشهردر آیین افتتاح این طرح‌ها با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان گران مقام رجایی و باهنر از مهمترین مصادیق پیاده سازی اندیشه دولت خدمتگزار بودند و به همین سبب در تاریخ این مرز و بوم جاودانه شدند و امیدوار هستیم یاد و نام این عزیزان تداوم یابد.
\n 
\nدکترمصطفی سالاری با اشاره به طرح‌های هفته دولت تصریح کرد: همزمان با هفته دولت 109 پروژه با 570 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان دشتستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
\n 
\nوی،از آغاز اجرایی چند طرح عمرانی در دشتستان خبرداد و گفت: در هفته دولت امسال، تعداد زیادی پروژه در دشتستان کلنگ‌زنی خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
\n 
\nاستاندار بوشهر، با اشاره به اجرای طرح‌های ورزشی در سراسر استان خاطرنشان کرد: تعداد 113 چمن مصنوعی در شهرها و 75 زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان تا دهه فجر امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
\n 
\nدکترسالاری یادآور شد: از مجموع پروژه‌های ورزشی استان بوشهر، تعداد 20 پروژه تا دهه فجر در شهرستان دشتستان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت که ورزشکاران و علاقمندان به ورزش می‌توانند از این امکانات برخوردار شوند.
\n 
\nوی از اجرای طرح‌های امید در 120 روستای دشتستان خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، طرح‌های امید در 120 روستای دشتستان در دست اجراست که امیدوار هستیم با موفقیت اجرایی شوند.
\n 
\nاستاندار بوشهر افزود: سرانه فضای سبز در شهرهای استان در سال جاری به 7 متر افزایش می‌یابد که اقدام ارزشمندی است.
\n 
\nدراین مراسم بزرگراه گزبلند به زیارت در دشتستان به طول 8 کیلومتر ، 4 پروژه چمن مصنوعی فوتبال در شهر آبپخش،  باند دوم برگشت محور بویری به شبانکاره، طرح آبخیزداری جلوگیری از سیلاب دربرازجان، مجتمع فرهنگی مذهبی غدیر برازجان ومدرسه 12 کلاسه برازجان به بهره‌برداری رسید.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر