جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۵۵۵
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: زمین‌های دولتی به نفع بیت المال از افرادی که طبق قرارداد عمل نکرده اند بازپس گرفته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی زاده در نشست بررسی واگذاری اراضی دولتی افزود: مقام معظم رهبری و رییس قوه قضائیه برای مبارزه با فساد تاکید بسیار دارند که در استان پیگیر این مساله هستیم تا حقی ناحق نشود.

وی گفت: نشست‌هایی که در این خصوص در استانداری داشتیم مصوباتی داشته است که براساس آن افرادی که از دولت زمین دریافت کرده اند و شماری از این زمین‌ها به لحاظ ارزش ریالی رقم بالا و بعضی دیگر از نظر هکتاری بالاست و طبق قرارداد عمل نکرده اند این اراضی به نفع دولت و بیت المال پس گرفته شوند.

رئیس کل دادگستری استان نیز با بیان اینکه افرادی هستند که ۲۰۰ هکتار اراضی دولتی در استان برای پرورش میگو دریافت کرده اند، اما طبق قرارداد عمل نکرده اند افزود: این در شرایطی است که جوانانی داریم که برای اجرای پروژه خود به یک هکتار زمین نیاز دارند، اما زمینی نیست که به آن‌ها واگذار کنیم.

مهدی مهرانگیز گفت: براساس قانون افراد حقیقی یا حقوقی که از دولت زمین دریافت کرده اند، اما در مهلت مقرر در قرارداد اقدامات لازم را برروی آن زمین انجام نداده باشند زمین هایشان به دولت بازمی گردد و این مصوبه از امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ لازم الاجراست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر