جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۸۱
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برنامه شورای ششم جبران عقب ماندگی‌های شهر بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، وحید نیک روش بعد از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح بزرگراه شهید گرد اظهار داشت: حضور دولت، مجلس و شوراهای انقلابی زمینه ساز حرکت‌های بسیار خوبی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در ابتدای شورای ششم پروژه‌های نیمه تمام که از سنوات گذشته باقی مانده بود به معضلی جدی برای شهر تبدیل شده بود.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حل این معضلات گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از آغازین روزهای شورای ششم در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه یک به یک آنها در حال بهره برداری هستند.

وی به گذر سردار شهید بیژن گرد اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری بوشهر، پروژه بزرگراه شهید گرد بود که در ابتدای شورای ششم کلنگ زنی شد.

نیک روش با اشاره به سختی‌های این پروژه گفت: وجود معارضین متعدد موجب شد زمان بسیاری برای مصالحه با آنان برای اجرای این پروژه صرف شود.

نیک روش با بیان اینکه این بزرگراه با همت عالی در شهرداری و حمایت مدیریت ارشد استان و مدیران استانی به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: امروز یکی از مطالبات به حق و چندین ساله مردم محلات جنوبی محقق شد.

احداث پارک ۱۴۷ هکتاری

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از احداث پارک ۱۴۷ هکتاری در مجاورت این بزرگراه خبر داد و گفت: در بودجه امسال شهرداری ۳۰ میلیارد تومان برای مطالعات و سایر ملزومات این پارک اعتبار گذاشتیم.

نیک روش ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از پارک حاشیه‌ای بزرگراه شهید گرد و چند پروژه فضای سبز دیگر، سرانه فضای سبز بوشهر به استانداردهای ملی و جهانی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در پایان از اصلاح ترافیکی ورودی این بزرگراه از سمت محله سرتل در شورای ترافیک و ایجاد جاده دسترسی به آرامستان وادی الرحمه خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر