جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت روزشنبه درآیینی با حضور فرماندار دشتستان پنج طرح عمرانی در بخش سعدآباد بهره برداری وعملیات اجرایی سه طرح با اعتباری بالغ بر 12 میلیاردو 380 میلیون ریال آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این آیین مرکز بهداشتی درمانی روستای نظرآقا با اعتباری بالغ بر دومیلیاردو 500 میلیون ریال با زیربنای 310 متر مربع به بهره برداری رسید.در این درمانگاه خدمات درمانی و پزشکی شامل تزریقات، دندانپزشکی ، خدمات آزمایشگاهی،مبارزه با بیماری ها و مشاوره و داروخانه ای ارائه می شود.
کد خبر: ۱۴۱۷۹
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت روزشنبه درآیینی با حضور فرماندار دشتستان پنج طرح عمرانی در بخش سعدآباد بهره برداری وعملیات اجرایی سه طرح با اعتباری بالغ بر 12 میلیاردو 380 میلیون ریال آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این آیین مرکز بهداشتی درمانی روستای نظرآقا با اعتباری بالغ بر دومیلیاردو 500 میلیون ریال با زیربنای 310 متر مربع به بهره برداری رسید.در این درمانگاه خدمات درمانی و پزشکی شامل تزریقات، دندانپزشکی ، خدمات آزمایشگاهی،مبارزه با بیماری ها و مشاوره و داروخانه ای ارائه می شود.

\n\n

طرح هادی روستایی در روستای برمک و تل سرکوه نیز در مجموع بطول 480 متر با اعتباری مجموعا به میزان دومیلیاردو 250 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

\n\n

از دیگر طرح ها گلزار شهدای روستای شول با 68 مترزیربنا و اعتبار یک میلیاردو 230 میلیون ریال با شش مزار شهید به بهره برداری رسید.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری دشتستان، همچنین در این روز مجموع ورزشگاهی ملی پوش بین اللملی فوتبال معلولین کشور عبدالرضا کریم زاده با داشتن چمن مصنوعی ورزشی و مجهز به امکانات روشنایی و محوطه ورزشگاهی با اعتباری بالغ بر دومیلیاردو 100 میلیون ریال در شهر سعدآباد به بهره برداری رسید.
\nدر این روز عملیات اجرایی دو طرح چمن مصنوعی ورزشی در شهر سعدآباد و احداث بلوار امیرکبیر این شهر بطول 600 متر در مجموع با اعتبار چهار میلیاردو 300 میلیون ریال آغاز شد.

\n\n

همچنین با حضور مدیر کل فنی وحرفه ای استان بوشهرنمایندگی فنی و حرفه ای بخش سعدآباد در شهر سعدآباد نیز راه اندازی و آغاز به کار کرد.
\nاین مجموعه در رشته های فنی جوش،جوشکاری،برشکاری و ایمنی و بهداشت صنعتی کار خود راآغاز کرد.
\n 
\nفرماندار دشتستان در آیین بهره برداری طرح های روستایی گفت:دولت تدبیر و امید اهتمام و توجه ویژه ای به عمران و آبادی روستا ها وبالا بردن سطح زندگی در روستاها دارد.

\n\n

دکترارسلان زارع همچنین از اجرای بوستان های روستایی و چمن مصنوعی ورزشی در بیشتر روستاهای شهرستان در سالجاری خبر داد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدماتی که در روستاها و مناطق محروم از طرف دولت برای مردم ایجاد می شود یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است .
\nحجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد افزود: امروز دغدغه جدی مسئولین پیگیری مشکلات مردم و توسعه شهرستان می باشد .
\nوی افزود: امروز مسئولین درپیکره مردم و همراه با مردم هستند و این افتخاری بزرگ برای ما مسئولین به عنوان خدمتگزار و مردم است.

\n\n

\n*مرکز بهداشت درمانی روستای نظرآقا

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

*افتتاح طرح های هادی روستایی

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

* افتتاح گلزار شهدای روستای شول

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

*افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر سعدآباد

\n\n

\n\n

\n\n

*افتتاح مرکز فنی و حرفه ای بخش سعدآباد

\n\n

\n\n

\n\n

* کلنگ زنی احداث بلوار امیرکبیر شهر سعدآباد

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر