جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت در زمینه رعایت سهمیه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در طرح های توسعه ای نفت و گاز، اجرای پتروشیمی دشتستان و گازرسانی به همه شهرها و روستاهای دشتستان قول مساعد داده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد درجمع مردم محله علی آباد شهر برازجان افزود: بیژن نامدار زنگنه در آخرین جلسه ای که با وی داشتیم درباره حل مشکل اشتغال جوانان استان بوشهر متعهد شد که در جذب نیرو و استخدام های طرح های نفت و گاز در استان بوشهر سهمیه 50 درصد سهمیه نیروهای بومی را لحاظ کند.
کد خبر: ۱۴۲۰۸
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت در زمینه رعایت سهمیه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در طرح های توسعه ای نفت و گاز، اجرای پتروشیمی دشتستان و گازرسانی به همه شهرها و روستاهای دشتستان قول مساعد داده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد درجمع مردم محله علی آباد شهر برازجان افزود: بیژن نامدار زنگنه در آخرین جلسه ای که با وی داشتیم درباره حل مشکل اشتغال جوانان استان بوشهر متعهد شد که در جذب نیرو و استخدام های طرح های نفت و گاز در استان بوشهر سهمیه 50 درصد سهمیه نیروهای بومی را لحاظ کند.

\n\n

وی اضافه کرد: همچنین وزیر نفت قول مساعد داد در تعدیل نیروها در هنگام اتمام پروژه ها عدالت رعایت شود و فقط نیروهای بومی استان بوشهر تعدیل نشوند بلکه اگر تعدیلی صورت می گیرد شامل همه نیروهای شاغل بومی و غیر بومی در پروزه های نفت و گاز در استان بوشهر باشد.

\n\n

موسوی نژاد درباره احداث پتروشیمی در دشتستان بیان کرد: درنشست با وزیر نفت احداث پتروشیمی دشتستان نیز مورد بحث قرارگرفت و زنگنه قول داد احداث این پتروشیمی دراولویت قرار دارد و در صورت تعیین زمین کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

\n\n

به گزارش تکلیف، وی درباره گازکشی گفت: وزیر نفت در این جلسه متعهد شد که همه روستاها وشهرهای شهرستان دشتستان تا پایان سال 94 گازکشی شوند که در هفته دولت امسال کار گاز رسانی به بخش های کوهستانی ارم و بوشکان این شهرستان آغاز شده است و درسال 95 به اتمام برسد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مشکلات اشتغال جوانان استان بوشهر کمبود پیمانکار مجرب و قوی بومی است زیرا پیمانکاران غیربومی از افراد و کارشناسان بومی کمتر استفاده می کنند. 

\n\n

وی افزود: مسوولان باید درجهت احقاق حق مردم و نیاز و مطالبات آنان حرکت کنند و توسعه اقتصادی و فرهنگی را در کنار توسعه دانشگاه ها و مراکز علمی ببینند زیرا ارتقای سطح فرهنگی با ایجاد دانشگاه درجامعه صورت می گیرد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر