جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دادگستری بخش شبانکاره شهرستان دشتستان استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، معاون قضایی دادگستری استان بوشهر در این آیین گفت: از عمده وظایف دستگاه قضایی اجرای عدالت، امنیت پایدار، احیا حقوق مردم است که به اجرای آن اهتمام ویژه داریم.\n\nجعفر مقدس افزود: مبارزه با پدیده شوم زمین خواری نیز از دیگر اولویت های دادگستری استان بوشهر است که در این زمینه همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.\n\nبخشدار شبانکاره د این نشست گفت: در 17 سالی که از تاسیس دادگستری در بخش شبانکاره می گذرد شاهد کاهش پرونده های قضایی هستیم.
کد خبر: ۱۵۰۸۱
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: رئیس دادگستری بخش شبانکاره شهرستان دشتستان استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، معاون قضایی دادگستری استان بوشهر در این آیین گفت: از عمده وظایف دستگاه قضایی اجرای عدالت، امنیت پایدار، احیا حقوق مردم است که به اجرای آن اهتمام ویژه داریم.

\n\n

جعفر مقدس افزود: مبارزه با پدیده شوم زمین خواری نیز از دیگر اولویت های دادگستری استان بوشهر است که در این زمینه همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

\n\n

بخشدار شبانکاره د این نشست گفت: در 17 سالی که از تاسیس دادگستری در بخش شبانکاره می گذرد شاهد کاهش پرونده های قضایی هستیم.

\n\n

مسلم سلیمانی ادامه داد: بخش شبانکاره یکی از امن ترین بخش های شهرستان دشتستان به شمار می رود.

\n\n

در این آیین از فعالیت های عباس رستگار تجلیل و وحید انصاری به سمت رئیس جدید دادگستری بخش شبانکاره منصوب شد.

\n\n

بخش شبانکاره با بیش از 30 هزار نفر جمعیت زیرمجموعه شهرستان دشتستان در فاصله 90 کیلومتری شمال بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر