جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی در 130 روستای دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع اظهار داشت: دشتستان بزرگترین و وسیع‌ترین شهرستان در استان بوشهر است و با توجه به جمعیت بسیار زیادی که دارد باید نگاه خاصی به این شهرستان شود.\n\nوی افزود: سرکشی به شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان در دستور کار قرار دارد و امسال با تلاش‌های انجام گرفته شاهد تعالی و رشد و توسعه مناطق روستایی هستیم.
کد خبر: ۱۶۱۹۱
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان از اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی در 130 روستای دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع اظهار داشت: دشتستان بزرگترین و وسیع‌ترین شهرستان در استان بوشهر است و با توجه به جمعیت بسیار زیادی که دارد باید نگاه خاصی به این شهرستان شود.

\n\n

وی افزود: سرکشی به شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان در دستور کار قرار دارد و امسال با تلاش‌های انجام گرفته شاهد تعالی و رشد و توسعه مناطق روستایی هستیم.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های بوستان امید و چمن مصنوعی در روستاهای دشتستان موجبات رضایتمندی مردم شده و امیدوار هستیم با تکمیل تمام پروژه‌ها، این رضایتمندی بیشتر نیز شود.

\n\n

زارع از اجرای پروژه‌های عمرانی و ورزشی در 130 روستای دشتستان خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌های چمن مصنوعی در تعداد زیادی از روستاها و پروژه‌های بوستان امید در تمام روستاهای بالای 20 خانوار در حال اجراست و امیدوار هستیم تا دهه فجر این پروژه‌ها تکمیل شوند.

\n\n

وی یادآور شد: بنیاد مسکن دشتستان در راستای تکمیل این پروژه‌ها و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از بوستان‌های امید اهتمام خاصی دارد و به فضل خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

\n\n

فرماندار دشتستان بیان کرد: در عن اینکه به سرعت اجرای پروژه‌ها اهمیت می‌دهیم، کیفیت بخشیدن به پروژه‌ها نیز مورد تاکید مجموعه مدیران قرار دارد و در این مسیر همه توان خود را به کار گرفته‌ایم.

\n\n

زارع گفت: در بخش‌های شش گانه شهرستان و در 9 شهر شهرستان نیز شاهد اجرای پروژه‌های مهم عمران شهری هستیم و چهره شهرها و مبلمان شهرها تغییرات خوبی داشته است.

\n\n

*فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر