جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: باشی‌زادگان با اشاره به بارندگی‌های روزهای آینده در استان گفت: امیدوار هستیم با افزایش میزان بارندگی، شاهد بهبود وضعیت منابع زیرزمینی و خروج از ...\r\n
کد خبر: ۱۶۳۹۷
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: حسین باشی‌زادگان اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر در راستای تامین به موقع و بدون دغدغه برای کشاورزان در شهرستان‌های 10 گانه استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی افزود: حجم خدمات انجام گرفته توسط این شرکت در راستای رضایتمندی کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی به ویژه باغداران بسیار قابل توجه بوده و امیدوار هستیم با تامین اعتبارات، این روند تداوم یابد.

\n\n

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر خاطر نشان کرد: آبیاری نخیلات طی 2 مرحله در سال جاری تاکنون انجام شده و تا پایان امسال، باز هم شاهد آبیاری نخیلات خواهیم بود.

\n\n

باشی‌زادگان با اشاره به بارندگی‌های روزهای آینده در استان گفت: امیدوار هستیم با افزایش میزان بارندگی، شاهد بهبود وضعیت منابع زیرزمینی و خروج از کم‌آبی باشیم.

\n\n

وی یادآور شد: کارگروه سیل و طغیان رودخانه‌های استان نیز به منظور کاهش خسارات ناشی از سیل تشکیل شده و امیدوار هستیم، خدمات لازم در زمان وقوع سیل ارائه شود.

\n\n

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب استان بوشهر از کشته شدن 229 نفر در 25 سال اخیر بر اثر وقوع سیل در استان بوشهر خبر داد و افزود: طی 25 سال بیش از 229 نفر در استان بوشهر بر اثر وقوع سیلاب، جان خود را از دست داده‌اند.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر