جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سیدمهدی موسوی‌نژاد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت:
فکرشهر: حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات استان بوشهر وجود صنایع بزرگ نفت و گاز است، با وجود اهمیتی که این صنایع برای کشور دارد اما...
کد خبر: ۱۶۵۲۵
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات استان بوشهر وجود صنایع بزرگ نفت و گاز است، با وجود اهمیتی که این صنایع برای کشور دارد اما مشکلاتی هم از بعد فرهنگی در استان ایجاد کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد پیوست فرهنگی اضافه کرد: یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری تأکید دارند مطالعه تأثیر صنایع بر حوزه اجتماعی پیرامونی است که تاکنون در این زمینه کارآمدی خوبی نیز نداشته‌ایم.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارکنانی که پس از دو هفته کار سخت در عسلویه به مدت یک هفته نزد خانواده‌های خود می‌روند شاهد اثرات منفی در رفتار خانوادگی ایشان هستیم و همین امر آسیب‌های جدی برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

\n\n

موسوی‌نژاد اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی طرحی در دست مطالعه داریم که وضعیت مسائل و مشکلات اجتماعی شاغلان در مناطق نفت و گازی پارس جنوبی را بررسی خواهد کرد.

\n\n

وی بروز شبکه‌های اجتماعی را از دیگر آسیب‌های جامعه عنوان کرد و افزود: این فضاهای مجازی جامعه را دچار یک بداخلاقی می‌کند نه اینکه این فضا تهدید محض باشد اما می‌توان از آن به‌عنوان یک فرصت استفاده کرد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حذف شبکه‌های اجتماعی تنها درمان مشکلات نیست بلکه باید برای مقابله با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی راهکاری پیدا کرد.

\n\n

موسوی‌نژاد افزود: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در این زمینه وارد عمل شده و راهکار مناسبی را ارائه دهد.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر