جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از جمعیت 186هزار نفری دانش آموزان استان بوشهر تنها 5.5 درصد درمدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که از میانگین 11 درصدی کشور پائین تر است.\n\nبه گزارش افکرشهر، ناصر کرمی روز پنجشنبه در پنجمین نشست مشترک شورای هماهنگی موسسان، مدارس و مراکز غیردولتی کشور و روسای شورای هماهنگی استان ها در بوشهر افزود: هم اکنون 13هزار500 دانش آموز در190 مدرسه غیر دولتی استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۱۶۸۲۴
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از جمعیت 186هزار نفری دانش آموزان استان بوشهر تنها 5.5 درصد درمدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که از میانگین 11 درصدی کشور پائین تر است.

\n\n

به گزارش افکرشهر، ناصر کرمی روز پنجشنبه در پنجمین نشست مشترک شورای هماهنگی موسسان، مدارس و مراکز غیردولتی کشور و روسای شورای هماهنگی استان ها در بوشهر افزود: هم اکنون 13هزار500 دانش آموز در190 مدرسه غیر دولتی استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

\n\n

وی اضافه کرد: با تدوین برنامه عملیاتی و نظارتی قوی در استان بوشهر شاهد رشد کیفی مناسبی در مقطع ابتدایی مدارس غیر دولتی هستیم و تلاش می شود و برای تقویت آموزشی و پرورشی دوره های متوسطه اول و دوم در بخش غیردولتی کارهای مفیدی انجام شود.

\n\n

کرمی اظهارکرد: نمایندگان موسسان مدارس غیردولتی 32 استان کشور در نشست های هم اندشی برای تقویت و توسعه بخش غیر دولتی و تشویق مردم برای استقبال از تعلیم و تربیت غیر دولتی برنامه ریزی می کنند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی بیان کرد: توسعه مشارکت های مردمی یکی از سیاست های آموزش و پرورش است و زمینه مناسب تحقق آن در توسعه مدارس غیر دولتی فرآهم است.

\n\n

کرمی اضافه کرد: شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی حلقه اتصال تصمیم گیری های ستادی و به کار بستن و اجرای برنامه ها در مدارس هستند که سالها تجربه انگیزی در آموزش و پرورش را با اندیشه مدرسه داری و مشارکت جویی پیوند زده اند.

\n\n

وی گفت: مدارس غیر دولتی فرصتی موثر برای انتقال توانمندی های آموزشی و پرورشی و رساندن آموزش و پرورش به نقطه ای قابل اتکا و تامین منابع انسانی، مادی، مالی و فناوری در تعلیم و تربیت است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر