جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مازیار ناظمی ادعا کرده است که وزیر بهداشت طرفدار پرسپولیس است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «شفقنا»، یکی از پرکارترین وزرای دولت یازدهم، سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت است. هاشمی روز شنبه برای ملاقات با وزیر ورزش - که به علت بیماری در بیمارستان بستری بود - رفته که در آن دیدار مشخص می‌شود قاضی‌زاده هاشمی پرسپولیسی است.\n\n
کد خبر: ۱۶۹۲۲
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۰

فکرشهر: مازیار ناظمی ادعا کرده است که وزیر بهداشت طرفدار پرسپولیس است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «شفقنا»، یکی از پرکارترین وزرای دولت یازدهم، سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت است. هاشمی روز شنبه برای ملاقات با وزیر ورزش - که به علت بیماری در بیمارستان بستری بود - رفته که در آن دیدار مشخص می‌شود قاضی‌زاده هاشمی پرسپولیسی است.

\n\n

1448097218499_index.jpg

\n\n

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، جمعه شب به دلیل احساس درد شدید در ناحیه شکم و مشکل گوارشی در بیمارستان سینا بستری شد که با تشخیص پزشکان و بهبود حال عمومی صبح امروز مرخص شد.

\n\n

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش با انتشار پستی در اینستاگرام نوشته: وزیر پرسپولیسی! حضور هاشمی وزیر بهداشت موقع عیادت از وزیر ورزش همزمان بود با حضور مدیران آبی و قرمز، کری‌خوانی مختصری در گرفت و دیدیم بله وزیر بهداشت تا دلت بخواهد قرمزه.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر