جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های کودکان ویژه بهورزان ،کاردانان و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی در شبکه بهداشت و درمان دشتستان در دو گروه برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این کارگاه  ،در مقدمه  آسیب های کودکان در جهان و ایران را با ارائه آمار و ارقام، به صورت مقایسه ای بیان کرد.
کد خبر: ۱۷۰۲۳
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های کودکان ویژه بهورزان ،کاردانان و کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی در شبکه بهداشت و درمان دشتستان در دو گروه برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این کارگاه  ،در مقدمه  آسیب های کودکان در جهان و ایران را با ارائه آمار و ارقام، به صورت مقایسه ای بیان کرد.

\n\n

   وی در ادامه، با  مروری برتاریخچه آسیب ها ،اهمیت پیشگیری  از آسیب های کودکان در گروه سنی زیر 19 سال  را ایراد نمود.

\n\n

آقای عباسپور افزود: کارشناسان واحدهای پیشگیری ،مدارس،سلامت خانواده وآموزشگاه بهورزی از مدرسین این کارگاه بودند که مباحثی در خصوص سقوط،آسیب های ورزشی،حوادث ترافیکی،آزارهای جنسی و جسمی،غرق شدگی،،سوختگی  و مسمومیت مطرح کردند.

\n\n

وی در پایان گفت: با توجه به وسعت این آموزش ها که باید در گروه هدف شهرستان که شامل مهدکودک، آموزش و پرورش ،دانش اموزان چهارم ابتدایی  ومادران دارای کودک زیر یکسال اجرا شود،کارگاههای آموزشی دیگری همسو با این کارگاه در مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرستان و بهزیستی برگزار شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر