جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس با این عذر که اعتبارات لازم برای انجام تحقیق و تفحص از واردات بنزین وجود ندارد از قرار دادن این طرح در دستور کار صحن علنی امتناع می‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد به فارس گفت:‌ طرح تحقیق و تفحص از واردات بنزین مدتی پیش در کمیسیون انرژی مجلس به تصویب رسیده اما هیأت رئیسه مجلس آن را در دستور کار صحن علنی قرار نمی‌دهد.
کد خبر: ۱۷۹۴۲
سه‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس با این عذر که اعتبارات لازم برای انجام تحقیق و تفحص از واردات بنزین وجود ندارد از قرار دادن این طرح در دستور کار صحن علنی امتناع می‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد به فارس گفت:‌ طرح تحقیق و تفحص از واردات بنزین مدتی پیش در کمیسیون انرژی مجلس به تصویب رسیده اما هیأت رئیسه مجلس آن را در دستور کار صحن علنی قرار نمی‌دهد.

\n\n

وی افزود: علی‌رغم همه تذکرات و مذاکراتی که با هیأت رئیسه می‌شود اما تحقیق و تفحص از واردات بنزین در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نمی‌گیرد و همچنان رایزنی‌ها در حال انجام است تا هیأت رئیسه تحقیق و تفحص را برای تصویب در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دهد.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی مذاکراتی که با هیأت رئیسه انجام شد هیأت رئیسه دلیل خاصی برای جلوگیری از در دستور کار قرار دادن تحقیق و تفحص از واردات بنزین ارائه نکرد و تنها عنوان شد که برای تحقیق و تفحص اعتبار لازم است و به خاطر نبودن بودجه و اعتبار ما نمی‌توانیم تحقیق و تفحص را در صحن علنی مطرح کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر