جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل كميته امداد امام خمينی(ره) استان بوشهر گفت: ۲۶ مركز نيكوكاری در استان بوشهر فعال است.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد بوشهر، احمد لطفی اظهار کرد: پس از گذشت بیش از دو سال از آغاز به‌کار فعالیت مراکز نیکوکاری در استان بوشهر تاکنون تعداد ۲۹ مرکز افتتاح شده است كه ۲۶ مركز آن هم اكنون فعال است و سه مرکز دیگر نیز باید با پشتیبانی امداد و مردم مانند سایر مراکز در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند نیکوکاران دلسوز و یاور محرمان فعال شود.
کد خبر: ۱۸۰۹۹
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

فکرشهر: مدیرکل كميته امداد امام خمينی(ره) استان بوشهر گفت: ۲۶ مركز نيكوكاری در استان بوشهر فعال است.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد بوشهر، احمد لطفی اظهار کرد: پس از گذشت بیش از دو سال از آغاز به‌کار فعالیت مراکز نیکوکاری در استان بوشهر تاکنون تعداد ۲۹ مرکز افتتاح شده است كه ۲۶ مركز آن هم اكنون فعال است و سه مرکز دیگر نیز باید با پشتیبانی امداد و مردم مانند سایر مراکز در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت ارزشمند نیکوکاران دلسوز و یاور محرمان فعال شود.

\n\n

وی از مراکز نیکوکاری به عنوان نمادی برجسته از همدلی و هم‌زبانی مردم نام برد و بیان کرد: لازم است با اعتمادسازی بیشتر، زمینه مشارکت فعالانه مردم در امور خیر و رفع مشکلات نیازمندان فراهم آورد.

\n\n

به گفته لطفی، مراکز نیکوکاری ایجاد شده در سطح محلات با همکاری مساجد نقطه آغازین برای شناسایی خیرین و جذب کمک‌های آنان به منظور رفع مشکلات محرومین و نیازمندان به عنوان یکی از رسالت‌های اصلی  نظام و این نهادمقدس است.

\n\n

وی همچنین از شناسایی و جذب ۲ هزار و ۱۴۷  خیر و نیکوکار تا پایان ۹ ماهه سال جاری توسط مراکز نیکوکاری استان خبر داد و افزود: این خیران برای حمایت‌های مادی و معنوی از مستمندان همجوار مساجد و محلات در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... توسط مراکز نیکوکاری شناسایی و جذب شده است.

\n\n

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: کمیته امداد با همکاری مساجد دارای مرکز نیکوکاری در شهرستان‌ها اقدام به اجرای طرح آمایش اجتماعی محله در شناسایی نیازمندان و خیرین کرده است و در این زمینه گام‌های خوبی در راستای محرومیت زدایی برداشته است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر