جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک وانت خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین‌کلاه در گفتگو با مهر با اشاره به کشف یک محموله مواد مخدر، اظهار داشت: این کشفیات با تلاش و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و فارس محقق شد.\n\nوی به تشریح وضعیت کشف این مواد اشاره کرد و ادامه داد: به منظور مقابله با توزیع و پخش مواد مخدر، پلیس اقدام به اجرای برنامه‌های عملیاتی و اطلاعاتی متعددی کرده و به موفقیت‌های خوبی برای مقابله با سوداگران مرگ دست یافته‌ایم.
کد خبر: ۱۸۴۷۹
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک وانت خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ وحید زرین‌کلاه در گفتگو با مهر با اشاره به کشف یک محموله مواد مخدر، اظهار داشت: این کشفیات با تلاش و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و فارس محقق شد.

\n\n

وی به تشریح وضعیت کشف این مواد اشاره کرد و ادامه داد: به منظور مقابله با توزیع و پخش مواد مخدر، پلیس اقدام به اجرای برنامه‌های عملیاتی و اطلاعاتی متعددی کرده و به موفقیت‌های خوبی برای مقابله با سوداگران مرگ دست یافته‌ایم.

\n\n

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: در عملیات مذکور نیز یک تیم از استان بوشهر و دو تیم از استان فارس تشکیل و اقدامات اطلاعاتی در مورد باند انتقال مواد مخدر انجام شد.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، یک وانت پیکان که قصد انتقال مواد مخدر به استان بوشهر را داشت، در شهر نورآباد استان فارس توسط پلیس متوقف شد و ۵۰ کیلوگرم تریاک در این خودرو کشف شد.

\n\n

زرین‌کلاه با اشاره به جدیت پلیس در مقابله با توزیع و پخش مواد مخدر، اضافه کرد: راننده خودروی مذکور دستگیر شده و خودرو نیز توقیف شده است.

\n\n

وی تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس عرصه را برای سوداگران مرگ تنگ کرده است و شاهد کشفیات بالای مواد مخدر در استان بوشهر و همچنین استان‌های هم‌جوار هستیم.

\n\n

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تقدیر از همکاری‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، گفت: تعامل و همکاری خوبی بین استان‌های مختلف برای کشف و انهدام باندهای مواد مخدر وجود دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر