جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیئت بازرسی استان بوشهر گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی 801 نفر بازرس، سربازرس و بازرس ویژه فعالیت دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سعید زرین‌فر در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه هیئت بازرسی مانند سایربخش‌ها و هیئت‌های انتخاباتی وظایف خود را انجام داده است اظهار داشت: به تعداد شعبه‌های اخذ رای 695 بازرس تعیین شده است.
کد خبر: ۱۹۶۴۸
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: رئیس هیئت بازرسی استان بوشهر گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی 801 نفر بازرس، سربازرس و بازرس ویژه فعالیت دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سعید زرین‌فر در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه هیئت بازرسی مانند سایربخش‌ها و هیئت‌های انتخاباتی وظایف خود را انجام داده است اظهار داشت: به تعداد شعبه‌های اخذ رای 695 بازرس تعیین شده است.

\n\n

وی با بیان اینکه 61 سربازرس در استان بوشهر در انتخابات مشارکت دارد گفت: هر 20 شعبه اخذ رأی یک سربازرس حضور دارند و این در حالی است که 10 بازرس ویژه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضور دارد.

\n\n

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی سامانه سهبا در استان بوشهر گفت: سامانه هوشمند بازرسی انتخابات و نظارت بر اجرای قانون انتخابات در استان بوشهر فعال شده که بر اساس شماره تعیین شده در محل صندوق‌های اخذ رای متقاضیان می‌توانند پیامک خود ارسال کنند.

\n\n

زرین‌فر با بیان اینکه در هراستان یک منطقه به صورت آنلاین با سامانه هوشمند بازرسی انتخابات ارتباط دارد افزود: سامانه سهبا شهرستان جم به صورت آنلاین نظارت بر اجرای قانون انتخابات برعهده دارد.

\n\n

وی تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه هیئت بازرسی انتخابات بر اساس قانون، مراقبت و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و بموقع وظایف قانونی عوامل اجرایی انتخابات است.

\n\n

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه آرا مردم در انتخابات امانت است بیان کرد: مجریان امانت‌دار آرا مردم هستند که در این راستا همه دست اندرکاران انتخابات تلاش می‌کنند از این امانت صیانت کنند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر