جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در تعطيلات نوروز امسال هشت هزار و 116مورد بازرسي كنترل و نظارت بر بازار در اين استان انجام كه در اين ارتباط 753 مورد تخلف صنفي شناسايي و521 پرونده تشكيل شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سيد حسين حسيني محمدي روز يكشنبه درگفت وگو با ايرنا افزود: ارزش تخلفات كشف شده يك ميليارد 714 ميليون ريال بود كه براي رسيدگي به تعزيرات حكومتي استان ارسال شده است.
کد خبر: ۲۱۴۳۱
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در تعطيلات نوروز امسال هشت هزار و 116مورد بازرسي كنترل و نظارت بر بازار در اين استان انجام كه در اين ارتباط 753 مورد تخلف صنفي شناسايي و521 پرونده تشكيل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سيد حسين حسيني محمدي روز يكشنبه درگفت وگو با ايرنا افزود: ارزش تخلفات كشف شده يك ميليارد 714 ميليون ريال بود كه براي رسيدگي به تعزيرات حكومتي استان ارسال شده است.

\n\n

وي اظهاركرد: بيشترين تخلفات و پرونده هاي تشكيل شده به ترتيب مربوط به خدمات عمومي، نانوايان، ميوه و تره بار، كفش و پوشاك، خواربار و لبنيات، واحد هاي اقامتي تفريحي و رستورانها و فروشگاههاي عرضه شيريني و آجيل است.

\n\n

حسيني محمدي اضافه كرد: همچنين 315 مورد گزارش و شكايت مردمي دريافت كه 100 درصد رسيدگي شدند.

\n\n

وي ادامه داد: 86 بازرس شامل 51 نفر بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان و 35 ناظر افتخاري در طرح نوروزي امسال از 15اسفند سال گذشته تا پايان 15فروردين امسال شركت داشتند.

\n\n

حسيني محمدي با بيان اينكه سركشي روزانه به جايگاه ها و عاملان توزيع ميوه تنظيم بازار بصورت مستمر از برنامه هاي اين طرح در استان بوشهر است گفت: دراين مدت يك تيم بازرسي در كانكس مستقر در مركز شهر به منظور رسيدگي فوري به شكايات مردمي درمحل، علاوه بر تيمهاي بازرسي سيار فعال بود.

\n\n

وي افزود: انجام گشت مشترك بازرسي با ارگانهاي مرتبط ازجمله اداره كل تعزيرات حكومتي و اتاق اصناف، بازرسي از نمايشگاههاي فروش فوق العاده در سطح شهر، پاركها و محلهاي اسكان مسافران نوروزي و اعمال نظارت بر واحدهاي صنفي برگزاركننده حراج بويژه از لحاظ دارا بودن مجوز، مدت اجرا و رعايت درصد تخفيف قانوني نيز از ديگر برنامه هاي طرح كنترل و نظارت نوروزي دراستان بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر