جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: تمامی جرایم خشن شهرستان بوشهر طی سال جاری کشف شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد نیروی انتظامی بوشهر در فرودین‌ماه پرداخت و اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت امنیتی در سطح شهرستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.\n\nوی با اشاره به اجرای طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس، خاطرنشان کرد: هوشیاری و دقت پلیس باعث شده تا عرصه برای متخلفان و مجرمان تنگ شود و شاهد کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم در شهرستان باشیم.
کد خبر: ۲۱۹۳۲
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: تمامی جرایم خشن شهرستان بوشهر طی سال جاری کشف شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد نیروی انتظامی بوشهر در فرودین‌ماه پرداخت و اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت امنیتی در سطح شهرستان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

\n\n

وی با اشاره به اجرای طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس، خاطرنشان کرد: هوشیاری و دقت پلیس باعث شده تا عرصه برای متخلفان و مجرمان تنگ شود و شاهد کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم در شهرستان باشیم.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به کشف ۱۰۰ درصدی جرایم خشن در بوشهر، تصریح کرد: جرایم خشن شهرستان بوشهر طی سال جاری کشف شده و مجرمین شناسایی و دستگیر شده‌اند.

\n\n

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی با همکاری پلیس آگهی بوشهر، خاطرنشان کرد: کشفیات سرقت‌ها در شهرستان بوشهر نیز طی مدت یاد شده با افزایش ۳۴ درصدی روبرو بوده است.

\n\n

عرب‌زاده با اشاره به افزایش ۹۲ درصدی دستگیری مجرمان شهرستان بوشهر طی فروردین‌ماه امسال، اضافه کرد: طی این مدت پنج باند سرقت منهدم شده و ۱۴ نفر از سارقان منزل، اماکن، خودرو و موتورسیکلت نیز دستگیر شده‌اند.

\n\n

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان بوشهر، افزود: از دیگر طرح‌های نیروی انتظامی در سال جاری می‌توان به طرح امنیت ساحل و تفرجگاه‌ها و برخورد با خودروهای مزاحم اشاره کرد.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به توقیف ۴۵۳ خودرو و موتورسیکلت مزاحم در شهرستان بوشهر طی سال جاری، بیان کرد: امسال تاکنون ۵۷ نفر به اتهام ایجاد مزاحمت دستگیر شده‌اند.

\n\n

وی با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان بوشهر، بیان کرد: طی این مدت ۲۶ فروشنده مواد مخدر دستگیر شده است و دو کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر نیز کشف شده است.

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر