جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
خبر جدید برای مالباختگان پرونده مضاربه صوری بوشهر
فکرشهر: معاون دادستان بوشهر گفت: یک سوم اموال شاکیان پرونده سوم کلاهبرداری کلان اقتصادی بوشهر در اواخر دی ماه سال جاری پرداخت می شود...
کد خبر: ۳۰۱۴۹
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: معاون دادستان بوشهر گفت: یک سوم اموال شاکیان پرونده سوم کلاهبرداری کلان اقتصادی بوشهر در اواخر دی ماه سال جاری پرداخت می شود.

به گزارش فکرشهر، محسن مقدس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نشست روز گذشته با شاکیان، متهم و وکیل وی و همچنین بازپرس پرونده توافق شد شش میلیارد ریال از وجوه نقدی متهم در بین 106 شاکی پرونده پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه توافق یادشده موجب رضایت مال باختگان شده است گفت: این توافق با هدف سرعت بخشی در احیای حقوق مالباختگان انجام شده است.

معاون دادستان بوشهر ادامه داد: تحقیق و شناسایی اموال منقول و غیرمنقول متهم، تشکیل نشست های متعدد با حضور طرفین پرونده و خلاص کردن و احراز اصل وجوه شاکیان، فروش شماری از خودروهای متهم، تلاش برای استرداد افرادی که وجوه متهم نزد آنان بوده، عودت وجوه و افزایش نقدینگی متهم به مبلغ شش میلیارد ریال از اقدام های انجام شده دستگاه قضایی برای پرونده سوم کلاهبردار کلان اقتصادی در استان بوشهر است.

وی یادآور شد: در این توافق مقرر شده متهم پس از گذاشتن وثیقه آزاد و تمام تلاش خود را برای استرداد سایر وجوه مالباختگان بکار گیرد.

مقدس ادامه داد: تحقیقات جهت عودت وجوه نزد اشخاص ثالث و همچنین تحقیق از سایر اشخاص مرتبط با پرونده و کسانی که سودهای مازاد دریافت کرده اند همچنان ادامه دارد.

وی در ارتباط با پرونده نخست کلاهبرداری کلان اقتصادی در استان بوشهر نیز گفت: در دو مرحله پرداخت یک هشتم و یک ششم از اموال مالباختگان این پرونده انجام شده و این رویه همچنان ادامه دارد که در آینده جزئیات بیشتری از آن اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر