جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۴۷۷
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: سجاد نیک پرست پرتابگر تیم ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان ایران و مقام آور رقابت های پارالمپیک از شهرستان گناوه با انتشار پیامی از پیگیری و تحقق وعده مقام های کشوری بویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش فکرشهر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از انتشار تصویر این ورزشکار در حال دستفروشی در بازار گناوه در فضای مجازی، دستور پیگیری مشکلات وی را در تعطیلات نوروز صادر کرد.

سجاد نیک پرست روز جمعه به ایرنا گفت: در دیدار چهارم فروردین ماه جاری 'روزبه کردونی' مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یونس خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر و فرماندار گناوه مشکلات خود را برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی با آنان مطرح کردم و آنان قول دادند که در ماه جاری این مشکلات را پیگیری و در حل آن بکوشند که این وعده ها امروز محقق شده است.

وی همچنین در بخشی از پیام خود که در فضای مجازی انتشار داد، آورده است: پس از 20 روز از وعده داده شده توسط نمایندگان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی و شهرستانی، در حین اردوی تمرینات ملی در مشهد که به پشتوانه آنان حضور یافتم در تماسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع دادند که همزمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به استان بوشهر در 27 فروردین ماه جاری قول و کمک مالی وعده داده شده به اینجانب عملی شده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت مقام های کشوری و استانی، محقق شدن وعده های داده شده را به اطلاع هم استانی های خود می رسانم و از عنایت و پیگیری همه آنان سپاسگزاری می کنم.

نیک پرست بیان کرد: امیدوارم بتوانم جواب محبت و لطف و توجهی را که مسئولان به اینجانب داشتند، با افتخارآفرینی در رقابت های بین المللی و به اهتزار درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی بدهم و دل هموطنان را شاد کنم. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر