جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۳۹۳
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در شش‌ماهه نخست امسال در آزمایشگاه مرکزی و 10 آزمایشگاه محیطی شهرستان دشتستان به بیش از 45 هزار نفر خدمات آزمایشگاهی ارایه شده است. 

به گزارش فکرشهر، مهندس ماریا خویش دوست افزود: شهرستان دشتستان با دارا بودن 10 آزمایشگاه محیطی بالاترین تعداد مرکز محیطی را در استان داراست که همگی به‌صورت فعال در حال ارایه خدمت به همشهریان می‌باشند.

وی افزود: در 10 آزمایشگاه محیطی شهرستان دشتستان در حدود 195 هزار آزمایش مختلف برای مراجعه‌کنندگان به آزمایشگاه در شش‌ماهه نخست سال 96 انجام‌شده است.

مهندس ماریا خویشت دوست بابیان اینکه ارایه خدمات نوین سلامت به گروه میان‌سالان و سالمندان دارای اهمیت فراوانی است تصریح کرد: آزمایشگاه مرکزی، خدمات آزمایشگاهی گروه میان‌سالان و سالمندان را به‌صورت فعال انجام می‌دهد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در آزمایشگاه مرکزی شهرستان دشتستان، علاوه بر آزمایش‌های روتین و کلینیکی، آزمایش‌های قبل از ازدواج (جهت تشخیص تالاسمی و اعتیاد)، آزمایش‌های اعتیاد مراجعه‌کنندگان از سایر ارگان‌های معرفی‌شده و آزمایش‌های التور، مالاریا و سل نیز به‌صورت فعال انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر