جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۴۰
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: گردهمائی روحانیون مستقر استان بوشهر با حضور مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت: طرح استقرار از ۲۴ سال پیش برگرفته از فرمایشات مقام عظمای ولایت در قم، به‌عنوان یکی از یکی از طرح های موفق سازمان اجرا شد.

حجت‌الاسلام حسن رقیمی خاطرنشان کرد: به موجب اجرای این طرح روحانیون مستقر با بهره مندی از حداقل امکانات و مزایا در مناطق محروم به ارائه خدمت می پردازند.

وی افزود: روحانیون در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از رصد گرفته تا ایستادگی در برابر سد دشمن در حد توان با کار فرهنگی لطیف و ظریف و با دلسوزی پدرانه برای اقشار مختلف نسل جوان به‌ویژه نسل جوان به ایفای نقش می پردازد و روحانیون مستقری داریم که در سطح کشور الگو هستند.

نقش روحانیون در مبارزه با دشمن

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از حربه های دشمن ترویج سیاهنمائی بین مردم است، در حالی که نظام اسلامی خدمات ارزشمندی ارائه داده است

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بیان کرد: نقش روحانیون در مبارزه با دشمنان و تبیین ارزش های انقلاب بیش از هر زمان دیگری تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام زاهدی روحانی مستقر، مهندس خادمی دبیر شورای فرهنگی و مهندس جعفری مجری طرح نیروگاه اتمی نیز در بخش دیگری از این برنامه به بیان سخنانی پرداختند.

در بخش دیگری از این برنامه کلیپ منتخبی از مستند در امتداد فلق شامل فعالیت های چهار تن از روحانیون مستقر استان بوشهر که از شبکه سراسری سیما پخش شده بود، به نمایش گذاشته شد.

گردهمائی روحانیون مستقر استان بوشهر با حضور حجت‌الاسلام حسن رقیمی مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و روحانیون مستقر استان در تالار شهدای نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد.

 پس از آن روحانیون شرکت کننده از مرکز اطلاع‌رسانی نیروگاه اتمی بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر