جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۵۵۰
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی شهرستان دشتی با ظرفیت ۲ هزار کیلووات در دشت پلنگ آغاز شد و برای اجرای این طرح ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که زمینه اشتغال ۱۲۸ نفر را فراهم می‌کند.
به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالکریم گراوند امروز در جمع عشایر شهرستان دشتی اظهار داشت:سد قیز و قلعه دشت پلنگ در شهرستان دشتی با حضور یکی از معاونین وزارت نیرو افتتاح خواهد شد.

استاندار بوشهر افزود: استعداددهی در حوزه کشاورزی خیلی خوب می‌باشد و آینده خوبی برای منطقه دشت پلنگ با  افتتاح سد دشت پلنگ و  نیروگاه خورشیدی پیش‌بینی می‌کنم، این منطقه در کشور بی نظیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی استان بوشهر واقع در دشتی است تصریح کرد:عملیات اجرایی این پروژه با ظرفیت ۲ هزار کیلووات در دشت پلنگ آغاز شد و برای اجرای این طرح ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که زمینه اشتغال ۱۲۸ نفر را فراهم می‌کند.

گراوند خاطرنشان کرد: با توجه به وجود پروژه سد دشت پلنگ و نیروگاه خورشیدی در این منطقه آینده خوبی را برای توسعه منطقه پیش‌بینی می‌کنیم و امیدوارم شاهد رشد و اعتلای خوبی در شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد:  شهرستان دشتی در عرصه کشاورزی نیز ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی دارد و علاوه بر ظرفیت سد و نیروگاه، باید از ظرفیت کشاورزی در این منطقه نهایت استفاده را برای ایجاد اشتغال ببریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر