جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خبر داد
کد خبر: ۵۳۱۱۲
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

فکرشهر:  مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از حضور پنج شهرداری از استان بوشهر در نمایشگاه و همایش توسعه شهری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید بردستانی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این نمایشگاه از یکم تا سوم اسفندماه در بندرعباس برگزار می شود و شهرداری‌های بوشهر، برازجان، جم، نخل‌تقی و دلوار از استان بوشهر در این همایش کشوری حاضر خواهند بود.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: غرفه شهرهای استان بوشهر به مساحت ۸۴ مترمربع است که محل نمایش توانایی‌ها و اقدامات شهرداری‌های پنج شهر بوشهر، برازجان، دلوار، جم و نخل تقی به نمایندگی از همه شهرهای استان است.

وی افزود: موضوعات شامل اقدامات شهرداری بوشهر در حوزه حمل و نقل، شهرداری برازجان شامل طراحی و احداث مجموعه کامل سالن اجتماعات هزار نفره و سالن‌های متعدد جانبی، بندر دلوار شامل ظرفیت سازی در حوزه تجارت و رونق اقتصادی و ایجاد جاذبه‌های تجاری توام با جاذبه‌های گردشگری دریایی و توقف‌گاه مسافرین در میانه استان، شهر جم شامل سرمایه گذاری در حوزه هتل، اقامتگاه و خدمات شهری و بندر نخل تقی نیز در حوزه گردشگری با احداث بزرگترین پارک ساحلی استان به مساحت ۱۵ هکتار و طول دو کیلومتر در کنار دریا است.

وی تاکید کرد: این همایش توسط سازمان شهرداری‌های وزارت کشور برگزار می‌شود و تمام استان‌های کشور در آن شرکت دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر