جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۸۰۵۵
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان گفت: در یک عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر و استان هرمزگان یک محموله 655 کیلویی تریاک از سوداگران مرگ کشف شد. 
 
به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار «خلیل واعظی» بیان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و هرمزگان، در عملیاتی هماهنگ یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه ای و عمده در سطح استان بوشهر و استان های همجوار فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی در رابطه با جزییات این عملیات گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد سرکرده باند با همکاری سایر اعضای باند، یک محموله مواد مخدر را از طریق دریا در شهرستان عسلویه تخلیه و در صدد انتقال آن با یک دستگاه خودروی سواری به یکی از استان های همجوار بودند. 

سردار واعظی افزود: ماموارن پلیس بلافاصله به محل تردد سوژه اعزام شدند و به صورت نامحسوس و با استقرار ایست و بازرسی و پس از تعقیب خودروی حامل محموله، راننده خودرو را که با سرعت بالا و حرکات مارپیچ قصد فرار داشت با اقدام به موقع متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از خودرو توقیفی 67 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 655 کیلو و 500 گرم کشف شد و خودرو به همراه یک متهم و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان عسلویه منتقل شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد گفت: یکی از اولویت مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهر در سال جاری مبارزه جدی با باندهای قاچاق و توزیع مواد مخدر می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر