جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۴۴۷
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: امام جمعه موقت آبدان گفت: زمینه رفع مشکلات پزشکان در آبدان فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه آبدان بیان داشت: امام کاظم می فرماید: خوشا به حال شیعیان ما ، آنان که تمسک می جویند به ریسمان ولایت در دوران غیبت، که بر دوستی اهل بیت باقی می مانند. افرادی که خود را جدای از ولایت می کنند در چاه باقی می مانند.

وی اضافه کرد: شیعه مرز جغرافیایی نمی شناسد بلکه مرز ان اعتقادی است. ثبات قدم در راه اهلبیت در انقلاب اسلامی بروز کرد. امام کاظم می فرماید: برائت از دشمن نشانه شیعه واقعی است.

امام جمعه موقت آبدان با اشاره به بیانات رهبرانقلاب در دیدار هیئت دولت گفت: متکی کردن اقتصاد کشور به فروش نفت باعث ضرر به کشور شده است. نگاه ما به تولیدکننده درست نیست.

وی تصریح کرد: باید نگاه مسئولین به تولیدکننده نگاه به یک رزمنده باشد. زیرا او در جنگ اقتصادی است. هدف از تولید و اقتصاد برای تامین عدالت و ریشه کنی فقر است. برخی نمایندگان و وزرا و قضات به نفع خود قانون می گذارند و این صحیح نیست.

پهلوزاده خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمود: ما با یک حمله همه جانبه فرهنگی مواجه هستیم. غلبه بر نظام با جنگ نظامی و اقتصادی ممکن نیست. نمونه آخر آن سرنگونی پهپاد امریکایی با سامانه سوم خرداد بود.

وی ادامه داد: می خواهند با کار فرهنگی غلبه کنند. می گویند روی ذهن ها کار کنند و هوس ها را تحریک کنند. به بهانه اجرایی کردن قانون فیفا زنان را به ورزشگاه ببرند و یا از داوران زن استفاده کنند.

امام جمعه موقت آبدان افزود: اگر با این کارها نشاط به مردم داده می شود، چرا در کشورهای غربی که سالها در حال اجرا است این همه افسردگی و خشونت وجود دارد؟ برای برپایی یک اردو برای جوانان باید به جاهای مختلف رایزنی کنند، اما برای اجرای یک کنسرت به راحتی و هزینه هنگفتی در نظر می گیرند.

وی با تبریک  روز پزشک به پزشکان شهر و کارکنان مرکز درمانی شهر خاطرنشان کرد: مسئولین پیگیری بیشتری برای ساختن محل اسکان پزشکان شهر انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر