جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۰۱۰
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ۳۰ مسجد در استان بوشهر در عرصه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه برای خانواده‌های مواد مخدری تعیین و ایجادشده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: ۱۲۰ روحانی در طرح فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۱۲۰ نقطه استان بوشهر مستقرشده‌اند.

وی تصریح کرد: در راستای تبیین ماه محرم تبلیغات اسلامی استان بوشهر در همه شهرها و روستاها حضور فعالی دارد که در این راستا هیئت‌های مذهبی و روحانیون فعالیت می‌کنند.

سروستانی افزود: رسالت شبکه تبلیغ آگاه بخشی جامعه از ناهنجاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و مصون نگه‌داشتن آن‌ها از این مشکلات است و همچنین بقای خانواده و ایجاد جامعه سالم از دیگر اهداف مهم شبکه تبلیغ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به جایگاه خانواده در جامعه، از همین رو مسئله خانواده موردتوجه دشمن قرارگرفته و در مصون نگه‌داشتن خانواده‌ها از ناهنجاری‌ها ترویج ارزش‌های حوزه خانواده و کاهش آسیب‌هایی که در بخش خانواده وجود دارد تلاش می‌شود.

سروستانی برپایی کارگاه‌های آموزشی و آگاهی بخشی ویژه خانواده‌ها برای جلوگیری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ازجمله برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باتربیت برخی افراد زمینه آشنایی جامعه هدف آسیب‌پذیر با مهارت‌های گوناگون فراهم می‌شود.

وی بابیان اینکه ماه محرم فرصتی مهم برای تبیین معارف دینی و سیره سیدالشهدا امام حسین (ع) با همکاری روحانیون و وعاظ است تصریح کرد: در برپایی مراسم با عظمت ماه محرم هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی استان بوشهر مشارکت دارند و ۸۰۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر اعزام شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر