جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۵۵۵
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: بوشهری‌ها در شش ماه نخست امسال ۲۵۳ هزار و ۵۷۶ تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ برقرار کردند که برخی از آنها منجر به انجام عملیات شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار خلیل واعظی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: همچنین در مدت یاد شده مردم این استان با برقراری بیش از پنج هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۹۷ انتقادها، شکایت‌ها و پیشنهادهای خود را به پلیس منتقل کردند.

وی تشکیل ۳۷ هزار پرونده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس برای پیگیری شکایت‌های مردمی، صدور ۷۴ هزار گذرنامه، ۲۴ هزار گواهینامه رانندگی و شماره گذاری ۱۶ هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از فعالیت های نیروی انتظامی استان بوشهر در نیمه نخست سال جاری عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در این مدت ۱۰۰ درصد جرم‌های خشن جنایی در استان بوشهر کشف شد که جزو استان‌های برتر کشور در این زمینه است و در شاخص‌های وقوع سرقت‌های مسلحانه و به عنف به ترتیب کاهش۵۴ و ۱۳ درصدی داشته‌ایم.

وی با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر در استان بوشهر یادآور شد: در ۶ ماه نخست امساتل چهار هزار و ۳۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان بوشهر کشف شد.

واعظی با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان بوشهر گفت: در این استان با هدف گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ۳۵ برنامه عمده پیش‌یینی شده که این برنامه از روز گذشته با غبارروبی گلزار شهدا آغاز شده است.

وی یادآور شد: پیاده روی خانوادگی، برپایی میز خدمت در مصلی جمعه، صبحگاه مشترک در ستاد انتظامی استان و شهرستان ها، حضور کارشناسان پلیس های تخصصی در سطح مدرسه‌ها همراه با ارائه دوره‌های آموزشی، بازدید کارکنان و خانواده‌های آنان از موزه مردم شناسی بوشهر و نشست با خانواده‌های شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر نیز در قالب میز خدمت روسای پلیس‌های تخصصی استان پاسخگوی شهروندان بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر