جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۵۳۲
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۹

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: امسال بیش از ۱۶۷ هزار و ۱۸۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان سراسر استان توزیع شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، غلامرضا دانش فر، در بازدید از مدارس شهر بوشهربیان کرد: در سال جاری تحصیلی بیش از ۱۶۷ هزار و ۱۸۰  بسته آموزشی بین دانش آموزان سراسر استان توزیع شد.

وی  با بیان اینکه بشترین بسته توزیع شده در میان دانش آموزان حوزه ابتدایی بوده است، افزود: در حوزه آموزش ابتدایی ۱۲۷هزار و ۲۲۹ بسته آموزشی میان دانش آموزان کلاس‌های اول تا ششم توزیع شد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بعد از حوزه ابتدایی، دانش آموزان آموزش نظری با برخورداری از ۲۳ هزار و ۷۷۷ بسته آموزشی، در جایگاه دوم قرار گرفتند.

دانش فر اشار ها‌ی هم به پخش بسته‌های آموزشی میان دانش آموزان متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش نمود و گفت:۹ هزار و ۶۴۵ نفر از هنرآموزان رشته‌های کاردانش و ۵ هزار و ۶۰۶ نفر از هنرآموزان فنی و حرفه‌ای در استان از بسته‌های آموزشی برخودار شدند.

وی افزود:از میان مناطق هجدگانه استان از نظر برخورداری از بسته‌های آموزشی، شهرستان بوشهر با ۴۳ هزار و ۴۱۶ و دشتستان با ۲۵ هزار و ۴۸۱ در ردیف‌های برتر قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان با تاکید ادامه داد: از سال تحصیلی آینده در استان تهیه و توزیع کتاب‌های درسی بین دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی توسط این اداره کل انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر