جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پیشنهاد رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر برازجان به شهرداری
فکرشهر: رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر برازجان می گوید به شهرداری برازجان پیشنهاد داده که زمان استفاده از طرح تخفیف تعرفه عوارض سال جاری تا آخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تمدید شود...
کد خبر: ۶۸۴۶۳
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر برازجان می گوید به شهرداری برازجان پیشنهاد داده که زمان استفاده از طرح تخفیف تعرفه عوارض سال جاری تا آخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تمدید شود.

به گزارش «فکرشهر»، ساحل تنگستانی در این باره اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص روزهای پایانی سال و شرایط حاد اجتماعی ناشی از احتمال شیوع ویروس کرونا و نیز فراهم آمدن شرایط برای استفاده مراجعین از تخفیفات عوارض سال جاری و کاهش حجم حضور مردم به شهرداری برازجان، پیشنهاد دادم لایحه تمدید زمان استفاده از طرح تخفیف تعرفه عوارض سال جاری تا آخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ توسط شهرداری تهیه و به شورای شهر برازجان ارسال شود.

وی گفت که در این پیشنهاد تاکید شده که شورای اسلامی شهر برازجان برای تصویب این لایحه در اسرع زمان آمادگی دارد.

تنگستانی افزود: همچنین، برای رفاه حال مراجعین می‌توان این امکان را فراهم آورد که در راستای  پاسخ به استعلام های بانک ها و دفترخانه‌ها، کارشناسی‌های لازم انجام بگیرد و مواردی همچون صدور، تمدید و یا پایان کار به سال بعد موکول شود و این امور تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ طبق تعرفه سال ۱۳۹۸ انجام شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر