جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۷۲۳
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تامین ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز جامعه در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: در این راستا فعالان اقتصادی بوشهر به ارزش 8.5 میلیارد ریال در تامین و تولید مواد ضدعفونی مشارکت کردند.

به گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه برای مقابله با انتشار ویروس کرونا همه مردم و مسئولان تلاش می‌کنند اظهار داشت: در این راستا تامین مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دستور کار قرار گرفت.

وی، از راه‌اندازی کارگاه‌ها و واحدهای صنعتی تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک خبر داد و بیان کرد: در این راستا تاکنون 74 هزار ماسک تولیدی استان بوشهر برای عرضه در بیمارستان‌ها، مرکز درمانی و داروخانه‌‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تامین 232 هزار ماسک N95 ویژه مراکز درمانی خاطر نشان کرد: در این راستا 5500 لیتر الکل برای تولید مواد ضدعفونی کننده در اختیار واحدهای تولیدی قرار گرفته است.

زرین‌فربا اشاره به تامین 21 هزار 500 بسته مواد ضدعفونی کننده و ژل گفت: در این راستا اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی نقش مهمی ایقا کردند و محموله مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی وارد کردند.

وی، با اشاره به خرید 290 کارتن ژل گندزدایی از  کشور امارات بیان کرد: این کارتن‌ها در بسته 24  تایی 500 میلی‌لیتری با همکاری اتاق بازرگانی بوشهر  خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ارزش این محموله را 2.5 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: فعالان اقتصادی 10 هزار ماسک N95 به ارزش 2 میلیارد ریال تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند.

زرین‌فر با اشاره به تهیه لباس ویژه پزشکان و پرستاران برای مقابله با کرونا با همکاری فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی بوشهر خاطرنشان کرد: 200 دست لباسPPE به ارزش 800 میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد.

وی، تخصیص سرمایه در گردش واحدهای تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی کننده را از دیگر برنامه فعالان اقتصادی دانست و افزود: در این راستا فعالان اقتصادی بوشهر تاکنون به ارزش 8.5 میلیارد ریال  در تامین و تولید مواد ضدعفونی مشارکت کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر