جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۸۵۴
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: مدیرشعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: این بانک از بهمن سال ۱۳۹۶ تا خرداد ماه جاری برای رونق تولید و اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲هزار و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۹۷۴ طرح در این استان پرداخت کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس قایدی زاده به مناسبت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه ایجاد ۲هزار و ۲۸۴ فرصت شغلی در استان بوشهر در بخش رونق تولید و اشتغال پایدار روستایی و عشایری فراهم شده‌است.

وی بیان کرد: از این میزان ۸۸۰ میلیارد ریال در زمینه تامین مالی طرح‌های نیمه تمام و با اولویت بنگاه‌هایی که دارای مشکلات نقدینگی بوده و سرمایه در گردش لازم برای تداوم فعالیت واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار از تسهیلات رونق تولید به ۱۴۱ طرح به فعالان بخش کشاورزی پرداخت شده که زمینه اشتغال مستقیم ۷۷۵ نفر را فراهم آورده‌است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدتبانک کشاورزی استان بوشهر توانست با پرداخت یکهزار و ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ چهار و ۶ درصد به ۸۳۳ طرح و کسب و کار پایدار یکهزار و ۵۰۹ فرصت شغلی را در بخش روستایی و عشایری این استان ایجاد کند.

قایدی زاده اضافه کرد: حمایت مالی و تخصصی از رونق تولید با پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی از رسالت‌های بانک کشاورزی  و همواره در دستور کار مدیران و برنامه‌ریزان این بانک قرار داشته‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر