جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۴۷۷
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور استاندار از چهار مدیر برتر حوزه عمرانی استان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش فکرشهر از مهر، در این جلسه از خدمات و تلاش‌های محمد تقی منوچهری مدیرکل جهاد کشاورزی، حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب، محمدی مدیر عامل آب منطقه‌ای و طاهریان پور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و مشاور استاندار در امور آب به عنوان ۴ مدیر برتر حوزه عمرانی استان با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

استاندار بوشهر ظهر یکشنبه در این نشست بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: همه باید با حفظ وحدت و همدلی برای توسعه استان تلاش کنیم.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر لزوم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تلاش همه مسئولان برای خدمت به مردم بیان کرد: امیدآفرینی در دستور کار مدیران استان باشد.

نظرات بینندگان
امین
|
-
|
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
حمزه پور حقش نیست.. بجای ایشون مدیرکل راه و شهرسازی باید میبود.. طاهریان پور هم عالی است.. منوچهری هم کار مثبتش رو بگن واقعا ببینیم چیکار کرده تا الان. 
سارا
|
-
|
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
کجا مدیران نمونه جناب استاندار یا خبر نداری یا خودتو میزنی اون راه،آخه جهاد کشاورزی تمام زمینها خورد خورد شده و خونه باغ بدون تغییر کاربری و غیره بوشهر رو به نابودی است زمین کشاورزی نمونده.جهاد کی جهادی عمل کرد؟ یا آب منطقه ای آخه جناب گراوند روتون میشه اینطور جواب بدید،رودخانه ها همه خرید و فروش و ساخت شده نمیترسی همین لوح تقدیرت شر میشه برات مغایر با عملکرد هست.رودخانه خواری سر به فلک کشیدهِ.افسوس همه خوابید و به تظاهر مشغولید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر