جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ نامه سرگشاده نائب رییس شورای اسلامی شهر برازجان
فکرشهر: به منتقدین دلسوزی که دل به حال شهر می سوزانند توصیه می کنم، عملکرد خانم مهندس تنگستانی رابه عنوان رییس شورا ببینید و آن گاه به نقد بپردازید...
کد خبر: ۷۴۸۹۴
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: انتخابات سال چهارم ـ آخر ـ هیات رییسه شورای اسامی شهر برازجان در حالی ظهر امروز ـ یکشنبه، 2 شهریورماه 1399 ـ برگزار شد که برخی اعضا که در این هیات رییسه رای نیاورده اند، با بیان مطالبی در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی شده اند؛ مطالبی که هر چند، چندان منطقی و صحیح به نظر نمی رسد ولی می تواند شائبه هایی ایجاد کند.

در همین راستا، «نوید متین»، عضو و نائب رییس شورای اسلامی برازجان در نامه ای که برای «فکرشهر» ارسال کرده، جزییات انتخابات امروز را شفاف بیان کرده و گفته که «هرگز قصاص قبل از جنایت را عملی پسندیده نمی دانم و این خلاف سیره امیرالمومنین علی بن ابیطالب سرور مردان عالم است».

متن کامل ارارسالی «نوید متین» به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 ایام حزن واندوه شهادت سرور احرار عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت تمام همشهریان عزیزم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

«سخنی شفاف با مردم شریف و بزرگوار شهر برازجان::»

وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَٰئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا...

ازبدو وجود شورای اسلامی در کشور همواره اختلافاتی بین اعضای شورا در برهه‌های زمانی مختلف بر سر انتخاب شهردار و ترکیب هیات رئیسه وجود داشته که شورای پنجم و اعضای شورای فعلی هم از آن مستثنی نبودند، به طوری که در سال دوم این مشکلات تبدیل به تأخیر دو ماهه تشکیل جلسه هیات رئیسه شد و بعد از انتخاب اعضای هیات رئیسه هم همیشه این ناراحتی و بغض در دل برخی از همکاران وجود داشت و در مقاطعی این موضوع موجب تأثیر منفی بر مصوبات و عوامل پیشرفت شهر بود.
در سال سوم اینجانب تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد اتحاد در بین اعضا نمودم و در جلسه‌ای که در منزل آقای بنافی تشکیل شد پیشنهاد ریاست آقای بنافی را مطرح کردم که بعضی از دوستان مخالفت و جمعی نیز آن را انحصارطلبی دانستند و عنوان نمودند: شما قصد حذف یک جمعی را دارید.

دوستان حاضر در جلسه در راستای پاسخ این شبهه و در جهت جلوگیری از تفرقه و حفظ منافع عمومی شرح پیشنهاد دادند که ریاست شورا کاری فرآیندی و اداری است و نقشی در تاثیرگذاری بیشتر یک شخص در مصوبات ندارد و لذا سال آینده یکی از شما به پیشنهاد خودتان رییس شورا شوید و به این ترتیب در حضور یکی از بزرگان، که در دوره‌های قبل عضو شورا بوده، مساله مختوم به خیر شد و آقای بنافی به عنوان رئیس شورا برگزیده شد. و در سالی که گذشت نهایت همکاری و همدلی را به واسطه این موضوع شاهد بودیم تا اینکه امسال مجدداً موضوع مطرح و با عنایت به این که اینجانب عمیقا معتقدم ریاست شورا فرایندی شکلی است و ریاست شورا، تفوق و برتری بر سایر اعضای شورا ندارد، نسبت به تعهدات خود پایبند بوده و به فرد معرفی شده رای دادم و نسبت به ایجاد اتحاد و همدلی که نتیجه این تصمیم بوده در حفظ منافع عمومی شهرم و مردمی که به آنها متعهد می باشم بسیار امیدوارم.

هرگز قصاص قبل از جنایت را عملی پسندیده نمی دانم و این خلاف سیره امیرالمومنین علی بن ابیطالب سرور مردان عالم است.
به منتقدین دلسوزی که دل به حال شهر می سوزانند توصیه می کنم، عملکرد خانم مهندس تنگستانی رابه عنوان رییس شورا ببینید و آن گاه به نقد بپردازید.
خود را همواره ملزم به رعایت شفافیت با مردم و انجام آنچه که احساس می کنم صلاح آنهاست پایبند می دانم.

 نتیجه آن که:
 این سرباز کوچک نظام، انقلاب و مردم هیچ گونه ادعایی نداشته و ندارد و در هنگامی که جنگ و جدل در هر دوره برای ریاست شورا و اعضای کمیسیون بالا می گرفت، هیچ مطالبه شخصی برای خود نداشتم و حتی در دوره ای پیش آمده است که کمیسیونی که حق خودم بوده برای حفظ وحدت به همکارعزیز دیگری دادم و حتی از داشتن  کمیسیون هم محروم بودم. معتقدم فرصت اندک خدمت برای ما اکنون به ایستگاه آخر رسیده است و صداقت و شفافیت با مردم، فرصتی مغتنم در جهت کسب رضایت حق تعالی و برجا گذاشتن نقشی مانا در ذهن و روان مردم شریف شهرم می باشد.
در پایان، ضمن تشکر ازهمه دلسوزان، جا دارد از امعان نظر و نگاه پدرانه امام جمعه خردمند و متقی شهر برازجان حضرت حجت الاسلام والمسلمین مصلح در طول دوره خدمت شورای پنجم تشکر و قدردانی نمایم.

من کان لله،کان الله له
خدمتگزار مردم شریف کهن دیار برازجان
نوید متین»

نظرات بینندگان
احمدی
|
-
|
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
درود برمتین مردمی وبااصالت
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر