جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۷۰۵
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که منافع مردم در اولویت مسوولان قرار گیرد، شاهد رفع مسائل و مشکلات کشور خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، ابراهیم رضایی در جمع اهالی روستای زیارت اظهار داشت: کشاورزان در شهرستان دشتستان با مشکلاتی روبرو هستند که یکی از مشکلات در حوزه نخیلات است.

وی با انتقاد از افزایش نرخ آب‌بهای نخیلات در شرایط سخت اقتصادی و کاهش قیمت خرما تصریح کرد: لایروبی کانال‌های آبیاری زیارت یک ضرورت است که باید تلاش جدی برای این موضوع انجام شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات‌دهی مناسب به مردم باید اولویت همه مسئولان باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران در جایگاه‌های مختلف شأن و جایگاهی جز خدمت به مردم ندارند.

وی با بیان اینکه در دفاع از حق مردم با هیچ‌کس تعارفی نخواهیم داشت، ادامه داد: از مدیرانی که به مردم خدمت می‌کنند حمایت خواهیم کرد و مقابل مدیرانی که کار مردم را به درستی انجام ندهند خواهیم ایستاد.

رضایی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: وضعیت سخت اقتصادی کنونی مردم نتیجه تفکری است که حل همه مشکلات را در مذاکره با غرب می‌داند و همچنان بر این موضوع اصرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشکلات و مسائل کشور و مردم در صورتی حل خواهد شد که منافع مردم در اولویت مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر