جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۹۰۱
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی امسال در استان اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی موحدی روز سه شنبه در آیین تجلیل از طلایه‌داران تربیت آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: در این طرح ۵۷ دانش آموز به نیت و مبارکی ۲۲ بهمن ۵۷ سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی براساس مولفه و شاخص‌های تعیین شده از سراسر استان بوشهر انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: این طرح مجموعه‌ای از ملاک‌های مربوط به حوزه آموزشی و پرورشی را در خود جای داده و  یک هزار امتیاز لازم برای هر دانش آموز در آن تعیین شده است.

موحدی اظهارکرد: برای اجرای مطلوب طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی ۲۰ نفر در کمیته استانی و ۳۷ نفر در شهرستان همکاری و فعالیت می‌کنند.

وی گفت: بخشنامه این طرح  به آموزش و پرورش شهرستان‌ها ارسال خواهد شد و بعد از آن در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

امام جمعه دیلم  گفت: تربیت جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های انقلاب و دین مبین اسلام است و هدف اولیاء و انبیاء نیز چیزی جز تلاش و حرکت در جهت تربیت انسان‌ها نبوده است.

حجت‌الاسلام محمود اسدی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها بر برنامه‌ریزی در راستای کار تربیتی به موازات کار آموزشی تاکید داشته‌اند و تجربه نشان داده است انسان‌هایی که در حوزه تربیتی صحیح رشد کرده‌اند هیچگاه حضور آنان در جامعه باعث نگرانی نخواهد شد.

امام جمعه دیلم اظهارکرد: آموزش بدون تربیت صحیح و منجر به نابودی جامعه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: تربیت بر همه چیز در نظام آموزش و پرورش تقدم دارد و اگر آموزش بدون تربیت صحیح باشد آن علم  باعث آسیب در جامعه می‌شود.

 محمد مهدی محسنی افزود: در این طرح اولین نفری که می‌تواند دانش آموز را براساس دانش آموز تراز انقلاب اسلامی تربیت کند مربی است که نقش  بسیار مهمی در این طرح دارد چون مربی باید خوب و محبوب دانش آموز باشد و بتواند امثال شهید فهمیده و حججی‌ها تربیت کند و تحویل جامعه دهد.

وی اضافه کرد: این مدیریت در زمینه آموزش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری و مشارکت فرهنگیان تلاش‌های زیادی در شهرستان انجام داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر