جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۹۸۷
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر گفت: تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در اولویت برنامه‌ها ست که در این زمینه اعتبارات فصل تامین آب به موقع پرداخت می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صدا و سیما، علی درویشی در بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرستان دشتی اظهار داشت: بخشی از اعتبارات طرح‌های آبرسانی استان بوشهر از محل سفر رئیس جمهور تامین شده است. سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر در تامین اعتبارات حوزه آب مصوباتی به همراه داشت که اعتبارات آبرسانی لاور شرقی در شهرستان دشتی از همین محل است.

وی افزود: اکنون طرح‌های مهم آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در حال اجراست که امید می‌رود بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و وارد مدارد بهره‌برداری شود.

درویشی از ابلاغ اعتبارات آبرسانی استان خبر داد و تاکید کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام آبرسانی مورد توجه است که طرح‌های آبرسانی شهر‌ها و روستا‌ها از آن جمله است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم این طرح‌ها گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح‌ها به‌زودی تخصیص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان هم با بیان اینکه طرح خط انتقال آب از تاسیسات لاور شرقی تا مخزن ذخیره آب خورموج از اعتبارات سفر رئیس جمهور آغاز شده است اظهارداشت: تاکنون ۷۰۰ متر این طرح تکمیل شده است.

عبدالحمید حمزه پور افزود: خط انتقال آب قبلی این مسیر فرسوده است اولویت نخست نوسازی ۱۰ کیلومتر خط انتقال این مسیر است.

وی گفت: عملیات اجرایی طرح خط انتقال آب از چاه‌های تنگ سدر تا مخزن روستای لاور شرقی شهرستان دشتی به طول سه و ۸ کیلومتر در هفته دولت امسال آغاز شده است.

حمزه پور با تاکید بر تکمیل این طرح تا خردادماه سال آینده افزود: در این راستا عملیات اجرایی خط انتقال آب از مخزن روستای لاور شرقی به مخزن خورموج به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر