جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۵۴
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: ۲۱۰میلیارد ریال برای اجرای طرح آبرسانی بوشیگان در شهرستان دشتستان استان بوشهر تخصیص یافت.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالحمید حمزه‌پور در بررسی وضعیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان اظهار داشت: تصفیه خانه آب بوشیگان یکی از قدیمی‌ترین تصفیه خانه‌های ساخت ایران و بیش از ۴۰ سال در حال بهره‌برداری است.

وی، منبع تامین آب تصفیه‌خانه بوشیگان را رودخانه شاپور دانست و بیان کرد: بهره برداری مستمر و گذشت زمان سبب فرسوده شدن  اجزای اصلی تصفیه خانه شده به صورتیکه سالیان گذشته بر روی میزان خروجی آب تصفیه شده تاثیرگذار بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از اجرای طرح بهسازی و ارتقاء تصفیه خانه بوشیگان خبر داد و بیان کرد: این طرح با دو رویکرد اساسی افزایش ظرفیت تصفیه آب و بهبود کیفیت، در دستور کار قرار گرفته است.

حمزه‌پور با بیان اینکه این طرح در دو فاز ساخت آبگیر و بازسازی تصفیه خانه در حال انجام است افزود: ساخت آبگیر تصفیه‌خانه بوشیگان با دیدگاه مدیریت کیفیت و کمیت آب ورودی تصفیه خانه در مدت زمان ۱۲ ماه اجرا و با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال در مرحله عقد قرارداد است.

وی از ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان خبر داد و گفت:  ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه بوشیگان برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب در مدت زمان ۲۴ ماه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه آب بوشیگان با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال در حال انجام می باشد افزود: این طرح که از ابتدای سال جاری آغاز شده و اکنون دارای ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی است.

حمزه‌پور تصریح کرد: در مجموع برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت آب تصفیه‌خانه بوشیگان ۲۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز در مجموع ظرف مدت ۲۴ ماه تکمیل خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر