جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۶۲۹
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر دیلم استان بوشهر گفت: امدادگران این جمعیت در عملیاتی افراد گرفتار در محاصره سیلاب را در روستای والفجر این شهرستان نجات دادند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی جمعیت هلال احمر روز سه شنبه به نقل از سیف الله غلامی افزود: درپی  اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان بوشهر مبنی بر محاصره شدن هشت نفر در سیلاب بر اثر طغیان رودخانه در روستای والفجر این شهرستان، 2 تیم امدادی از منطقه به محل اعزام شد.

وی اظهارکرد: تیم اعزامی متشکل از هشت نجات‌گر سیلاب به همراه 2 دستگاه خودرو نجات و آمبولانس، پس از رسیدن به محل اقدام به ارزیابی، عبور از عرض رودخانه و برپایی کارگاه‌های نجات کردند. 

غلامی افزود: در این عملیات، نجات‌گران موفق شدند محاصره سیلاب را شکسته و همه افراد گرفتار شده را با رعایت اصول ایمنی از رودخانه عبور دهند.

وی بیان کرد: در روزهای بارانی و طغیان رودخانه‌ها، افراد محلی و عشایر حاضر در مناطق این شهرستان به هشدارهای هواشناسی توجه و از حضور در محیط‌های ناایمن اجتناب کنند.

رئیس جمعیت هلال دیلم از معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری این شهرستان که از دقایق اولیه عملیات در محل حضور یافت و باعث دلگرمی نجات‌گران شدند، تقدیر کرد.

روستای والفجر دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر