جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۳۳
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ارتفاع موج دریا خبر داد و بیان کرد: از چهارشنبه تا جمعه خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد به تدریج از امروز با عبور متوالی امواج ناپایدار از جو استان و بر روی دریا و تداوم فعالیت آن تا پایان هفته، طی ساعاتی بر پوشش ابر و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی این مدت گاهی وقوع بارش پراکنده باران، در برخی ساعات رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی بر روی دریا و مناطق شمالی و مرکزی استان است.

وی بیان کرد: با توجه به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای طی روزهای چهارشنبه تا اواخر روز جمعه، بر روی خلیج فارس، در سواحل استان انتظار می‌رود سرعت وزش باد در برخی ساعات به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج گاهی تا حدود دو متر افزایش یابد.

مساعدی بیان کرد: توصیه می‌شود که طی این مدت از ترددهای دریایی غیر ضروری بویژه از تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی اجتناب شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر